Добавьте товары в желания
Добавьте товары для сравнения
0
Мой заказ

Отзывы о магазине CHICLY

3.8
7 отзывов
Сортировка:
Доброго дня,

Хотіла б поділитися своїми враженнями про нещодавнє відвідування вашого магазину. Загалом, я залишилася дуже задоволена асортиментом та якістю речей - вони дійсно красиві та стильні. Однак, на жаль, виникла одна неприємна ситуація, яка залишила осад.

При виборі костюма я попросила консультанта підібрати мені розмір S, але мені принесли розмір L. Я одразу ж звернула на це увагу та повідомила, що мені потрібен розмір S. Консультант запевнив мене, що все буде виправлено, і я віддала костюм на касу для покупки.

Прийшовши додому і розпакувавши покупку, я виявила, що замість розміру S мені все-таки поклали розмір L. Це викликало у мене розчарування, оскільки я спеціально уточнила потрібний мені розмір і довірилася консультанту.

Сподіваюся, що в майбутньому такі ситуації не повторюватимуться, і консультанти будуть більш уважні до побажань клієнтів.
Ответить
Дар'є, перепрошуємо за таку ситуацію. Підкажіть, ви звернулись в наш магазин для обміну розміру? Якщо ні, очікуємо вас. Хотіли б, також, уточнити дату покупки, щоб уточнити з консультантом дану ситуацію та запобігти подальшоми винекненню подібного.
Вдячні за зворотний зв'язок.
Ответить
Сьогодні відвідала магазин. Приміряла плаття попросила відкласти. Дівчата сказали що можна відкласти тільки на 3 години і залишити номер телефону. Приходжу через 1 годину і дівчина консультант впевнено каже 3 години пройшло ми ваше плаття продали. А в мене залишилися фото коли я фотографувала плаття там видно час. Пройшло рівно 1,20. Це плаття було в єдиному розмірі. Залишилась дуже не задоволена. Навіщо пропонувати функції які не працюють!!!
Ответить
Вітаємо, Катерино.
Ситуацію розібрали. Так, виникли технічні проблеми з нашою системою, що і заплутало наших консультантів.
Перепрошуємо за негативні емоції, що виникли в цій ситуації.
Якщо ви все ж вирішити знову звернуться до нас, за вашим номером телефону збережена знижка на наступну покупку.
Ответить
Доброго дня! Хочу залишити відгук, не злий, але здивований відношення до покупців. В магазині якій знаходиться в ТРЦ DREAM мені сподобалась дублянка але небуло мого розміру. Дівчата продавці запропонували замовити мій розмір (це було 26 листапада). Сказали зателефонують з гарячої лінії і скажуть чи є в наявності. Зателефонували в вісімнадцять годин аж 28 листопада і то лиш тому що я ще раз була вмагазині і запитала чому не телефонують (мабуть дуже багато замовлень). Розмір мій є сказали чекати поки прийде в магазин (мабуть йде пішки бо досі мені не звонили). Крім того мене здивувало, що в магазин для примірки мені замовили дубляку по предоплаті. Ось так. Чекаю поки запросять на примірку.
Ответить
Олено, вкажіть ваш номер телефону, який ви вказували при замовленні необхідного розміру. Ми перевіримо, що було не так з замовленням, щоб запобігти подібні й ситуаціїї в майбутньому
Ответить
Заказала туфельки, очень быстро приходит ответ, что безумно радует, туфельки супер, огромная благодарность!!!!
Ответить
Заказывала платья - рубашку. Все супер. Качество изделия хорошее, ткань приятная к телу, цвет и фурнитура как на фото заявленное производителем. Менеджеры магазина очень быстро связались, уточнили детали. Оплатила на карту, заказ получила спустя пару дней. Всем довольна. Спасибо!
Ответить
Наталия, рады, что вы остались довольны - для этого и стараемся. Возвращайтесь к нам за обновками!
Ответить
Приємний персонал. Рекомендую
Ответить
Хороший!
Ответить
Наверх